Pakkeskift og priser

I øjeblikket får vi rigtig mange mails fra Jer medlemmer omkring situationen YouSee/Discovery. Spørgsmålene går på: Hvad sker der ?
Vores svar er det, at vi ikke ved ret meget mere end det, I selv kan læse i avisen. Der er stadig lagt op til forhandlinger, dog ved man at man ikke kommer i mål inden nytårsaften.

Et andet spørgsmål vi får: Hvad bliver prisen for de forskellige pakker så i det nye år ?
Vores pakker består jo af programmer fra flere udbydere, hvor Discovery kun er den ene af dem. Der er også bla. TV2 og Viasat. Vi ved at TV2 kommer med en større stigning til næste år, den er affødt af det Medieforlig, som Folketinget har vedtaget.

Vi kan dog nu oplyse AT VORES TV-PAKKER IKKE VIL STIGE I 1. HALVÅR AF 2020.
Hvad der så vil ske efter 1/7 kan vi ikke sige endnu, det afhænger også meget af hvilken aftale der alt andet vil blive lavet mellem YouSee og Discovery, for vi er slet ikke i tvivl om, at der nok skal lande en aftale først i det nye år.

Nogle af vores medlemmer vil måske overveje at skifte til en mindre pakke, for så at kunne tilkøbe Discoverys streamings tjeneste dplay.
Derfor har vi lavet den aftale med YouSee, at alle pakkeskift, der bestilles fra dags dato og til udgangen af januar 2020, vil være GRATIS.

Vi vender tilbage når vi har yderligere.

mvh./ Bestyrelsen


 

Regningsspørgsmål, pakkeskift, flytning mm.

Kontakt Bogholderiet på 29 29 84 88
Hverdage mellem 9.00 og 15.00
Eller på bogholderi@banet.dk


Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her.

BaNet

Rasmus Rask Vej 1
9700 Brønderslev
98 82 47 99
mail@banet.dk
CVR nummer 77 95 88 19
Kontonummer 9024 – 16 00 41 59 60
Kontoret har åbent hver torsdag 16.30 – 17.30

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Dansk Kabel TV - support
43 32 47 00
Man-fre: 9:00 - 20:00
Weekend og helligdage: 10:00 - 16:00
Eller på dette link.

Support Bredbånd og Telefoni

Servicepartner: YOUSEE
70 70 40 40
Man-fre: 8:00 - 20:00
Vagt: 10:00 - 20:00