Nyhed! Få et gratis servicetjek

Som medlem hos BaNet kan du nu få tjekket dit tv- eller internetabonnement, så du er sikker på at du har den rigtige løsning.


Dækker din løsning alle dine behov
Da vi løbende forbedrer vores abonnementer, kan der måske være kommet nye praktiske og økonomiske fordele, du går glip af. Ved du fx, at du kan få Netflix som del af din tv-pakke? Eller at du kan få et langt bedre trådløst internetsignal derhjemme end tidligere?

Sig ja til et servicetjek – helt gratis
Derfor vælger mange af vores medlemmer at takke ja til et servicetjek af deres tv- og internetløsning hos BaNet. Der kan nemlig ofte være penge at spare og spændende fordele ved at have den rigtige løsning. Så måske det også var noget for dig?

Bestil dit servicetjek på yousee.dk/servicetjek
Det tager kun et øjeblik, og YouSee’s rådgiver ringer til dig indenfor 48 timer på hverdage. Sammen gennemgår I din nuværende løsning, og du får svar på om du har den rigtige med det samme. Findes der en bedre mulighed, fortæller rådgiveren dig selvfølgelig det.

Læs mere her.





 

Regningsspørgsmål, pakkeskift, flytning mm.

Kontakt Bogholderiet på 29 29 84 88
Hverdage mellem 9.00 og 15.00
Eller på bogholderi@banet.dk


Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her.

BaNet

Rasmus Rask Vej 1
9700 Brønderslev
98 82 47 99
mail@banet.dk
CVR nummer 77 95 88 19
Kontonummer 9024 – 16 00 41 59 60
Kontoret har åbent hver torsdag 16.30 – 17.30

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Dansk Kabel TV - support
43 32 47 00
Man-fre: 9:00 - 20:00
Weekend og helligdage: 10:00 - 16:00
Eller på dette link.

Support Bredbånd og Telefoni

Servicepartner: YOUSEE
70 70 40 40
Man-fre: 8:00 - 20:00
Vagt: 10:00 - 20:00